2012. jan 06.

2012 KONFI Előadók

írta: debreceniifivezető
2012 KONFI Előadók

Ha érdekel kik lesznek az előadók, mit gondolnak a témáról, mit mondtak magukról akkor feltétlenül olvasd el ezt a bejegyzést.

 

 

DURKÓ ISTVÁN

 

"Már több mint négy és fél évtizeddel ezelőtt születtem. A szüleimnek és a gyülekezetnek köszönhetően már gyermekkoromtól sokat hallottam Jézus Krisztusról, de csak 18 évesen tudtam dönteni mellette. Öt évvel később Isten megszólított, rám terhelte a felelőtlen keresztyén életemet. Sokat vívódtam, mert nem akartam feladni a „szabadságomat”, de Isten győzött. Odaszántam az életemet neki. Jelenleg a budaörsi Kőszikla Gyülekezet lelkipásztora vagyok, valamint a Baptista Gyülekezetplántáló Szolgálat vezetője. Istentől kapott társam Marika, nagyszerű feleség és segítőtárs. Két aranyos gyermeknek Debórának és Rubennek lehetek az apukája.  Fontos feladatomnak tartom a családomban betölteni az Istentől rendelt feladatomat, a feleségemet támogatni és a gyermekeimnek jó életpéldát mutatni. A Szolgálati célom, hogy minél több embert tudjak Krisztushoz vezetni."

 

Konferencia téma:

 "A jelenünk meghatározza a jövőnket. Ezért ma kell felkészülnünk a holnapra. Ebben fog segíteni a konferencia."

 

TÓTH SÁNDOR

 

 

"Nevem Tóth Sándor és Debrecenben mellett élek feleségemmel, Mónikával és három lányunkkal, Fannival, Grétával és Helgával. Középiskolás éveim alatt lemezlovasként kezdtem dolgozni diszkókban, de e közben egyre jobban foglalkoztatott az a gondolat: „Mi értelme az életnek, a tanulásnak, és a munkának, ha úgyis meghalunk? Honnan jövünk és hova tartunk? A választ a Bibliában találtam meg. Ebben nagy segítségemre volt a Kovács Géza Bácsi által vezetett bibliaóra sorozat és az akkori ifjúsági vezetőm. Egy film hatására jutottam bűnismeretre, mely Jézus Krisztus visszajöveteléről (elragadtatás) szólt. Ezen az estén 1992-ben könnyek között adtam át életemet az Úrnak, megvallva bűneimet. Ekkor egy új ember lettem, teljesen megváltozott az életem. Ma lelkipásztorként az Új Remény Baptista Gyülekezetben és mérnöki hivatásban egy országos cégnél vezetőként szolgálom az URat."

 

A témáról:

"A mai világot egy színházi képpel tudnám leginkább jellemezni. Az előadás az utolsó felvonáshoz érkezett. Az nézők egy része még a büfében eszeget és iszogat, míg mások a nézőtéren feszülten figyelik a vékony áttetsző függönyt, mely mögött az utolsó felvonás egyik fő szereplőjének, az Antikrisztusnak az alakja már egész jól kivehető. A végső felvonás főhőse azonban nem ő, hanem Jézus Krisztus lesz!"

 

 

Szólj hozzá