2017. jan 13.

Életmesék (C. T. Studd)

írta: FreedomBencze
Életmesék (C. T. Studd)

C. T. Studd (1860 - 1931) életét bárki megirigyelhette volna. Kivételesen tehetséges krikett-játékos volt, Cambridge-ben végzett, és apja halála után tonnányi vagyont örökölt. Mégis feladta addigi kényelmes, kiszámítható életvitelét, és misszionáriusnak ment Kínába, illetve Afrikába. 

Ugyan mi kényszeríthet valakit arra, hogy feladjon mindent azért, hogy az evangéliumról beszéljen a nagyvilágban? Komolyan vette, személyes elhívásként értette meg Jézus missziós parancsát: "Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetég." (Máté 28, 18-20)

Felismerte, hogy nem a saját akaratáról van szó, hanem Isten akaratáról. 

Studdtól származik a híres idézet is: "Van, ki harangszót hallgatva élné le életét, / Én pokol tornácán lélekmentő boltot nyitnék."

(Forrás: Blackaby: 7 lépés, hogy megtapasztald Isten vezetését. Harmat - Kia. 2016.)

 

Szólj hozzá