2011. okt 07.

Szeresd az olvasót...

írta: debreceniifivezető
Szeresd az olvasót...

Nagyon szeretem, hogy olvasod a blogom. Nagyon jó érzés számomra. Ez pedig arra késztet, hogy mindig írjak újra és újra. De tudod nem csak azt szeretem, hogy olvasod ezeket a sorokat, hanem amikor írok valamit szeretném, ha az neked hasznos lenne. Miért? Mert fontos vagy a számomra. Fontos nekem, hogy a bátrabb, erősebb, felkészültebb legyél. Ezért írom ezeket a bejegyzéseket is.

Az egyik nap barangoltam a blogokon és erre a nagyon fontos tanácsra akadtam, hogy "Love your reader!". Rájöttem, hogy én is szeretem azokat akik olvassák ezt a blogot. Azonban tovább kellett gondolnom ezt a tanácsot.

Amikor a kezedbe veszed a Bibliád, sokat tanulhatsz belőle. Igazán azonban akkor fog átformálni, minden nap új erővel feltölteni, ha eszedbe jut, hogy az Írója szeret téged. Minden nap, amikor rá pillantasz eszedbe kell hogy jusson, Neki fontos vagy, Számára nem mindegy merre tart az életed.  A Bibliád Elsődleges szerzője, Isten, ezen a könyvön keresztül szeretné bemutatni, hogy szeret téged és fontos vagy neki. Ő szereti az olvasóit!!

Szólj hozzá